07 april 2010

Weather change


Igår såg jag ut så här. Jag invigde de nya kilklackarna och hade min långkjol för första gången i år. Idag blir det på med regnstövlarna. Igen. Kommentarer överflödiga numera på det ämnet. (%€&?/"§€!!!) Jag tänker positivt: Första pollenallergichocken som uppstod under den soliga halvan av dagen och som tvingade mig att hålla mig inomhus är numera ett minne blott. Nu ska jag gå och äta indiskt. Med regnstövlar på.

English: Yesterday I looked like this. I put on my new wedges for the first time and my long skirt the first time this year. Today it's back to rain boots again. Comments unnecessary nowadays regarding this subject. (%€&?/"§€!!!) I am practising positive thinking: The first pollen allergi chock that occured the sunny first part of the day and forced me to stay indoors is now only in my memories. Now I am going to have some Indian food. With rain boots on.

2 kommentarer:

  1. ja man får inte låta sig luras :)
    har ni härlig vår i paris just nu? :)

    SvaraRadera
  2. Haha... jag önskar jag kunde svara ja på den frågan. Men låt mig säga så här: När det är bra är det riktigt bra.

    SvaraRadera