12 april 2010

SENASTE NYTT

Det är lite sorgligt men mest väldigt spännande att nu äntligen få dela med mig. Jag kommer från och med nu sluta skriva på den här adressen för att istället börja som Premiumbloggare för den coola VeckoRevyn och deras bloggportal som lanserades i fredags.


När jag påbörjade min blogg om Paris var min avsikt att enbart ha en resedagbok för familj, släkt och vänner. Med månaderna som gått har jag upptäckt att läsarantalet bara ökat linjärt och numera jag otroligt nog läsare från hela världen; Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Grekland, Israel, Arabemiraterna, Vietnam, Canada, Frankrike, Thailand, USA, Kina, Schweiz, Italien, Holland, Spanien, Australien, Tjeckien, Kroatien, Polen, Estland och fler.


Det fanns tydligen ett intresse av en sådan här blogg så det var bara för mig att acceptera och glädjas och fortsätta skriva på ännu bättre, och på engelska. Att få börja skriva för VeckoRevyn är en ära och ska bli väldans roligt. Bytet innebär att jag kommer satsa ännu mer för att göra en roligare blogg för er. Jag kommer behöva eran hjälp: Berätta ännu mer om era tankar kring bloggen och vad ni vill se mer av så det blir en dynamisk blogg. Så vill jag även att ni gör ytterligare en sak och det är att i utbyte mot att jag underhåller er om mitt Parisliv så gör ni en herrans massa god reklam om världens bästa blogg om Paris! Deal?


Så vad är Premiumbloggare? Jag citerar VeckoRevyn:

Nu öppnar vi möjligheten för alla att blogga på Veckorevyn. Vi har tre olika kategorier av bloggare. VIP, premiumbloggare och användarbloggare. VIP-bloggare är de som har ett avtal med Veckorevyn. Premiumbloggare blir du när din trafik stiger över 2500 unika besökare per vecka.


Gå med du också och börja skriva av dig!

Min nya adress är härmed: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/ Så markera det som en av favoriterna från och med nu!

Nu säger jag adjö här, kanske för ett tag kanske för alltid. Ses på den nya hemsidan.




English: It's a bit sad but mostly very exciting to finally share this with you. I will from now on stop righting at this adress to instead start as a Premium blogger at the cool Swedish VeckoRevyn and their new blog site that was introduced this past Friday.


When I started to blog about Paris my purpose was to only have a travels diary for my family and friends. But as the months went by I noticed that the amount of readers was increasing linearly and now, unbelievably enough, I have readers from all over the world; Sweden, Denmark, Norway, Finland, Germany, Greece, Israel, Arab Emirates, Vietnam, Canada, France, Thailand, USA, China, Switzerland, Italy, Holland, Spain, Australia, Czech Repuclic, Croatia, Poland, Estonia and more.


Apparently there was a need for such a blog so for me, I just needed to accept that and be happy about that and continue writing even better, and in English. To start writing for VeckoRevyn is an honour and it's gonna be a lot of fun. The change means I will invest even more to make the blog even more fun for you. I will need your help: Tell me more about your thoughts about the blog and what you want to see more of so we can make it to a dynamical blog. Also I want you to do one more thing and that is; in exchange of me entertaining you with my Parisian life you do a lot of nice advertising for the best Paris blog in the world. Deal?


So what is a Premiumbloggare? I quote VeckoRevyn:

Now we make it possible for everyone to start blogging at VeckoRevyn. We have three different categories of bloggers. VIP, Premium bloggers and user bloggare. VIP-blogger are the ones who has a contract with Veckorevyn. Premiumblogger is something you become when your traffic exceeds 2500 unique visitors each week.


Join in and start writing you too!

My new adress is from now on: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/ So mark it as a favourite from now!

Now I say adieu here, maybe for a while, maybe forever. See you on the new website.

11 kommentarer:

  1. Why is it sad? its good stuff :)

    SvaraRadera
  2. Because I have to say goodbye to my baby blog.

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt för dig! :-) Måste säga att det verkligen är roligt att följa dina äventyr i Paris på denna bloggen, och det kommer säkert att bli jättebra hos veckorevyn! Keep on the good work ^-^

    SvaraRadera
  4. Åh Grattis! Ska tipsa alla!!
    http://karinberntsson.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Tack Magdalena och vad roligt att du tycker så! Jag ska fortsätta göra mitt bästa just för sådana som du!
    Karin: Tack tack tack! Jag har lämnat en liten kommentar hos dig!

    SvaraRadera
  6. Shit va roligt, grattis babe! du e bäst, ingen protest, heja heja heja!!

    SvaraRadera
  7. congrats A!

    xx
    alaina

    SvaraRadera
  8. Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend your site, how can i subscribe for a
    blog site? The account aided me a appropriate deal.
    I were a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear
    concept

    Here is my weblog achat fenetre pvc

    SvaraRadera