01 april 2010

Motion i vårens Paris

Våren har kommit till Paris och med den värmen och lite bättre väder. Då vi känner att vi har lite problem med att få motion här så har vi börjat cykla. För mig är det nytt och i början var jag livrädd men allt eftersom jag lär mig att hitta så har det börjat bli riktigt trevligt!

Som ni säkert förstår så var det här det perfekta omkörningsstället, övergångsställe, mycket trafik osv.



Så jag accelererade...



Så här glad blev någon av att bli omkörd!



Och här är ghostrider.

English: Spring has come to Paris and with it better weather. We sometimes feel that we have a hard time getting excercise here so we have started to take the bicycle. For me it's new and in the beginning it was rather scary. But as I learn my way around it's actually a pretty pleasant experience! The pictures demonstrates how a ghostrider does a extraordinary passing of another cyclist in the streets of Paris.

/Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar