07 april 2010

Ben & Jerry's in Paris




Ben & Jerry's. Ja jag vet, det är inte franskt. Men vad göra när det ligger mellan hemmet och parken? Klart jag måste testa. Så varsin coupe med Ben & Jerrys blev det igår. I smakerna 'New York Blabla Fudge', 'Blabla Caramel Fudge' för mig och för pojkvännen byttes det sista ut mot 'Strawberry Cheesecake'. Jag körde hela vägen och hade även krossad noisette och chokladsås på. Slurp! MEN, jag har ätit godare glass. Lite överreklamerat, tycker ni inte?

English: Ben & Jerry's. Yes I know it's not French. But what to do when it's situated between my home and the park? Of course I had to try it. So we took a coupe each with the flavours 'New York blabla Fudge, 'Blabla Caramel Fudge' for me and for my boyfriend the last one was changed to a 'Strawberry Cheesecake'. I went all in and also had som crushed noisette and chocolate sauce on the top. Yammy! BUT, I've had better ice cream. A bit overrated, don't you think?

Ben & Jerry's: 1 Rue du Four, 6arr.

1 kommentar: